CENTRUM SERWISOWE RESTMAG
Dojazd po sprzęt na terenie całej Polski
Uprzejmie informujemy, że w dniach 23 grudnia - 3 stycznia, serwis będzie nieczynny.
Firma Restmag Services życzy Państwu Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i pomyślności w 2025 roku
Firma Restmag Services życzy Państwu Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i pomyślności w 2025 roku
serwis czynny:
poniedziałek - piątek: 09:00 - 17:00
W zależności od dostępności sprzętu, istnieje możliwość wypożyczenia zastępczego ekspresu do kawy na czas naprawy w cenie 250 zł brutto za cały okres naprawy. Ustalane telefonicznie 510-625-391
Aby złożyć zlecenie naprawy online, wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy
Po wypełnieniu formularza w terminie do 12 godzin, otrzymają Państwo na maila potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia serwisowego. Sprzęt zostanie odebrany przez kuriera DPD w wyznaczonym dniu roboczym. Nie odbieramy urządzeń w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.
Prosimy bezpiecznie i z wyobraźnią, porządnie spakować urządzenie w kartonowe pudło, najlepiej oryginalne lub w przypadku standardowych ekspresów pudło nie mniejsze niż 60 cm dł x 40 cm szer x 50 cm wys lub w przypadku Saeco Aulika karton nie mniejszy niż 60 cm dł x 50 cm szer x 70 cm wys (obłożyć dookoła styropianami, pianką lub innymi wypełniaczami stanowiącymi solidne zabezpieczenie nie gorsze od oryginalnego) i koniecznie okleić naklejkami OSTROŻNIE NIE RZUCAĆ lub OSTROŻNIE SZKŁO oraz TĄ STRONĄ DO GÓRY.
W razie braku odpowiedniego kartonu można go zamówić w sklepie internetowym www.centrumpakowania.com i dopiero po odpowiednim spakowaniu umówić kuriera po odbiór.
Po odebraniu sprzętu od Państwa, otrzymają Państwo informację o usterce i kosztach naprawy, po czym zdecydują o dalszych czynnościach.
Firma Restmag Services nie handluje danymi osobowymi Klientów, nie udostępnia ich w celach marketingowych i nie przetwarza ich w żaden inny sposób odbiegający zakresem od obsługi Klienta w zakresie naprawy dostarczonego sprzętu.
Firma Restmag Services oświadcza, że każdy Klient ma prawo prosić o usunięcie jego danych z plików oraz skasowanie protokołów obsługi serwisowej po naprawie (będącymi potwierdzeniem wykonanej usługi) a zawierającymi dane osobowe Klienta. Prośbę należy składać na podany na stronie adres email.