CENTRUM SERWISOWE RESTMAG


Dojazd po sprzęt na terenie całej Polski




Zadzwoń serwis czynny:
poniedziałek - piątek: 09:00 - 17:00

W zależności od dostępności sprzętu, istnieje możliwość wypożyczenia zastępczego ekspresu do kawy na czas naprawy w cenie 250 zł brutto za cały okres naprawy. Ustalane telefonicznie 510-625-391



Aby złożyć zlecenie naprawy online, wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy


Nazwa Firmy lub Imię i Nazwisko:

Ulica i numer:

Kod pocztowy:

Miasto:

Telefon kontaktowy:

E-Mail:

Data odbioru (nie wcześniej niż następny dzień roboczy):

Marka i model urządzenia:

Krótki opis usterki:




Po wypełnieniu formularza w terminie do 12 godzin, otrzymają Państwo na maila potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia serwisowego. Sprzęt zostanie odebrany przez kuriera DPD w wyznaczonym dniu roboczym. Nie odbieramy urządzeń w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.
Prosimy bezpiecznie i z wyobraźnią, porządnie spakować urządzenie w kartonowe pudło, najlepiej oryginalne lub w przypadku standardowych ekspresów pudło nie mniejsze niż 60 cm dł x 40 cm szer x 50 cm wys lub w przypadku Saeco Aulika karton nie mniejszy niż 60 cm dł x 50 cm szer x 70 cm wys (obłożyć dookoła styropianami, pianką lub innymi wypełniaczami stanowiącymi solidne zabezpieczenie nie gorsze od oryginalnego) i koniecznie okleić naklejkami OSTROŻNIE NIE RZUCAĆ lub OSTROŻNIE SZKŁO oraz TĄ STRONĄ DO GÓRY.
W razie braku odpowiedniego kartonu można go zamówić w sklepie internetowym www.centrumpakowania.com i dopiero po odpowiednim spakowaniu umówić kuriera po odbiór.
Po odebraniu sprzętu od Państwa, otrzymają Państwo informację o usterce i kosztach naprawy, po czym zdecydują o dalszych czynnościach.

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Zapewniamy bezpieczeństwo Państwa danych osobowych. Firma Restmag Services wykorzystuje Państwa dane osobowe wyłącznie w zakresie i w celu niezbędnym do wykonania przez nas usługi czyli odebranie od Państwa sprzętu, rozliczenie usługi i odesłanie sprzętu. Firma Restmag Services nie udostępnia danych osobowych Klientów, żadnym innym firmom czy osobom trzecim, poza biorącymi udział w procesie obsługi serwisowej jak firmy kurierskie.
Firma Restmag Services nie handluje danymi osobowymi Klientów, nie udostępnia ich w celach marketingowych i nie przetwarza ich w żaden inny sposób odbiegający zakresem od obsługi Klienta w zakresie naprawy dostarczonego sprzętu.
Firma Restmag Services oświadcza, że każdy Klient ma prawo prosić o usunięcie jego danych z plików oraz skasowanie protokołów obsługi serwisowej po naprawie (będącymi potwierdzeniem wykonanej usługi) a zawierającymi dane osobowe Klienta. Prośbę należy składać na podany na stronie adres email.